Lelaki Cina Mengamuk, Paksa Seorang Wanita Puaskan ‘Nafsunya’ Dalam Hotel Terakam CCTV!


Sorang wanita berumur 19 tahun telah membuat satu laporan polis di Balai Polis Dang Wangi mendakwa dirogol seorang wanita di Wangsa Maju, Jumaat lepas.

Gambar salinan laporan polis yang kini tersebar di internet bagaimanapun, menunjukkan unsur pelik sekaligus membuat ia dipertikaikan netizen.

Berdasarkan salinan repot, pengadu, pada kira-kira pukul 10.30 malam mendakwa dia bersama rakannya sedang makan di sebuah restoran di Wangsa Maju sebelum didatangi seorang lelaki yang meminta menghantarnya ke sebuah hotel.



Dia mengatakan bahawa dia tidak mahu menghantar lelaki itu tetapi terus dipaksa.


“Kemudian, saya bersetuju hantarnya ke rumah di Wangsa Maju dengan kereta. Ketika sampai di hadapan hotel itu (ketika masih dalam kereta), lelaki itu telah peluk dan cium saya, saya menolak tetapi dia tetap cium saya dengan ganas,” kata pengadu di dalam laporannya.
Menurut pengadu dalam repot lagi, lelaki itu kemudian telah membuka seluarnya dan seluar pengadu lalu naik ke atas hotel itu sebelum merogolnya.


Kebanyakan netizen mempertikaikan bagaimana pengadu dipaksa melakukan hubungan seks dengan ganas kerana jika benar dia enggan, tentu ada cara untuk keluar dari kereta dan masuk ke dalam hotel itu.

(LINK VIDEO DISINI)

Pengadu juga, dilihat mengenali lelaki yang merogolnya berdasarkan nama penuh yang diberikan di dalam laporan polis.

Selain itu, ada juga netizen berpendapat laporan polis dirogol dibuat untuk mengelakkan pihak lelaki yang membuat dakwaan rogol ke atasnya.


Daripada laporan polis, ternyata banyak lagi kejadian dalam insiden ‘rogol paksa’ ini yang tidak diceritakan oleh pengadu.

Walaubagiamanapun, insiden itu sempat dirakamkan oleh sebuah kamera CCTV yang terpasang di sudut hotel tersebut dan kini pihak polis mengatakan kes itu masih lagi didalam sisastan.
0 Komentar untuk "Lelaki Cina Mengamuk, Paksa Seorang Wanita Puaskan ‘Nafsunya’ Dalam Hotel Terakam CCTV!"

loading...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 Berita Panazzz - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info