12 Tradisi Seks Yang Anda Mungkin Tidak Tahu??? Pelik Tapi Ini Betul2 Berlaku

Gambar Hiasan

1. LEBANON

Di Lebanon, Lelaki diperbolehkan ‘bercinta’ dengan binatang, asalkan binatang itu betina. Hukuman mati dikenakan bagi lelaki yang diketahui berhubungan dengan binatang jantan.

2. BAHRAIN

Doktor lelaki sah secara hukum untuk memeriksa alat vital wanita, tetapi dilarang secara langsung melihatnya terus menerus sepanjang pemeriksaan. Mereka hanya diperbolehkan melihatnya menerusi sebuah cermin.

3. GUAM

Ada pekerjaan full-time bagi para lelaki untuk menghilangkan dara gadis-gadis, yang akan membayar mereka untuk melakukan hubungan seks pertama kalinya.

Alasannya : Menurut hukum di Guam, wanita yang masih dara dilarang menikah.

4. HONG KONG

Isteri yang dikhianati sah secara hukum membunuh suaminya yang curang, tetapi hanya dengan menggunakan tangan kosong. Sedangkan kalau isteri curang, boleh dibunuh dengan cara apapun.

5. COLUMBIA

Wanita di Colombia hanya diperbolehkan berhubungan seks dengan suaminya pada malam pertama dengan syarat ibu si isteri berada di dalam bilik untuk menyaksikan adegan tersebut.

6. SANTA CRUZ, BOLIVIA

Adalah tindakan melawan hukum jika seorang lelaki melakukan hubungan sex dengan seorang wanita dan anak perempuannya pada saat bersamaan.

7. HUNGARY

Pasangan tidak boleh melakukan hubungan seks dalam keadaan bilik yang cerah walaupun hanya diterangi cahaya lilin.

8. OREGAN

Lelaki tidak dibenarkan menyebut kata-kata kesat semasa melakukan hubungan seks tetapi wanita bebas untuk mengeluarkan apa-apa sahaja perkataan.

9. ALEXANDRIA

Ia adalah salah di sisi undang-undang bagi seorang lelaki untuk mempunyai hubungan seks dengan isterinya jika nafas berbau bawang putih, bawang merah, atau sardin. Oleh undang-undang , suami perlu berus gigi jika diminta oleh isterinya.

10. ECUADOR

Lelaki berhak memulangkan wanita yang dikahwini kepada keluarganya semula jika didapati wanita tersebut sudah tidak mempunyai dara.

11. FLORIDA

Melakukan Seks oral boleh dikenakan hukuman penjara sehingga 20 tahun.

12. NEWCASTLE, WYOMING

Satu undang-undang dari Newcastle, Wyoming, melarang pasangan untuk melakukan hubungan seks di hadapan peti sejuk daging di pasar raya.
0 Komentar untuk "12 Tradisi Seks Yang Anda Mungkin Tidak Tahu??? Pelik Tapi Ini Betul2 Berlaku"

loading...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 Berita Panazzz - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info